maandag 27 februari 2012

Aftellen naar de dansvoorstelling Het foute sprookjesbos

Nog 19 dagen te gaan en dan is het zover: 17 en 18 maart staan we met Kriskin op het podium van de Warande in Turnhout. De voorstelling komt angstaangjagend snel dichterbij...

Zijn alle dansen gekend? Euhm... bijna. Jac Delsing heeft een nummer gemaakt voor onze dansvoorstelling: een grappig, pittig en gevarieerd nummer. Heel leuk om te dansen ook, maar de verschillende stukjes zijn pas het afgelopen weekend aan elkaar geplakt. De choreografie zit nu wel in ons hoofd, maar nog niet in ons lijf. We weten waar we vanavond aan moeten werken!

De kostumering is zo goed als klaar: ik heb een rokje en topje voor mezelf gemaakt en 9 Souplesse Oblige-broeken voor mijn choreografie; mooie, felrode dansbroeken. En ze zien er goed uit, al zeg ik het zelf! De andere outfits heb ik ook bij elkaar gezocht. Nog één lastig detail: de hoed, zal die op mijn hoofd blijven staan tijdens het dansen of niet? Vanavond zullen we het nog een keer testen!

En hoe is het met mijn lijf gesteld? Hout vasthouden, maar voorlopig gaat het redelijk goed. Gelukkig is het nog geen weer om met een rokje en blote benen rond te wandelen, want mijn knieën zien toch eerder blauw dan rozig. En hoe kom ik toch aan die pijnlijke schaafwonde op mijn teen? Ik heb vandaag massa's pleisters en tape en zalf gekocht. Vanavond mijn wonden verzorgen!

En dan heb ik het nog niet over de attributen gehad. Waar blijven die tamboerijnen? En ik moet nog een stoel verven...

Aaaargh, deze danser heeft last van stress!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten