maandag 27 februari 2012

Mijn ervaring met Pixie danskleding


‘t Is allemaal begonnen met Beat It van Michael Jackson: kick ball change, heup opzij, strike a pose... Mijn eerste les dateert van de jaren 80, sindsdien is dans mijn grote passie. Ik heb jazzdans, modern, klassiek en flamenco gevolgd in Herentals, Brugge, Albuquerque en San Francisco. Tien jaar geleden, toen ik les begon te volgen bij Dansstudio Kriskin in Turnhout, leerde ik de sportkleding van Pixie kennen.

Bij Kriskin werd er geregeld enthousiast ingetekend op bestellijsten voor Pixie: mooie modellen, goeie pasvorm, stevige maar ademende stof, leuke kleurtjes… Dansers zijn best wel veeleisend, niet elke sportbroek is geschikt voor dans. Je wil ongehinderd je battements en pliés kunnen doen, het materiaal mag niet te zwaar of te warm zijn, tijdens een pirouette wil je er bovendien gracieus uitzien. En dan kom je telkens weer bij Pixie terecht, want Pixie biedt dit alles en meer.

De broeken blijven mooi, zelfs na talrijke wasbeurten. En je voelt je er steeds goed in, ook als er eens een paar kilo’tjes zijn bijgekomen.

Bij de start van mijn webshop met kwalitatieve sport- en danskleding heb ik dan ook Pixie als eerste merk gecontacteerd. Klanten van sodancewear.be zijn uitermate tevreden over de kwaliteit en de modellen van Pixie. En ik ook, nog altijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten