donderdag 11 april 2013

Aangenaam shoppen op sodancewear.be

Wanneer je in een fysieke sportzaak op zoek gaat naar een leuke sportbroek, kom je langs rekken met verschillende merken, modellen, bijpassende topjes en t-shirts... Een attente verkoopster reikt je een andere kleur aan of een matching truitje. Online in de Souplesse Oblige-shop ben ik niet aanwezig om je te helpen bij je zoektocht.

Met de indeling volgens model, merk, kleur en sinds kort ook volgens sport, help ik je al goed op weg. Maar het kan nog beter, zo leer ik van de grote concurrenten. Wanneer je een broek gevonden hebt die je leuk vindt, toon ik je sinds vandaag of ik het model ook in een andere kleur heb, of een ander model in dezelfde kleur én een leuke combinatie. Zo snuister je alweer op een andere manier door de zomercollectie van Deha. Attent toch?

Een voorbeeld:



Speciaal voor u geselecteerd:
kniebroek in dezelfde kleurcombineer met de grijze sweaterzelfde model in cuban sand
Een kuitbroek in dezelfde
kleur icy grey

€ 55,00 
Combineer met de grijze sweater
€ 55,00 
Hetzelfde model maar in
de kleur cuban sand

€ 88,00


Ook voor de andere merken -Freddy, Pixie, Wellicious- wil ik gelijkaardige en bijpassende artikelen tonen, maar op het webshopplatform van mijnwebwinkel is het een omslachtige aangelegenheid. Maar attent als ik ben, breng ik dat zo snel mogelijk in orde... 

Na de beurs, want nu moeten we eerst inpakken. En de paravan is nog niet klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten