donderdag 4 april 2013

Souplesse Oblige komt naar u toe

Zachte, aangename stoffen en uitstekende pasvorm! Ik kan het niet genoeg zeggen op mijn website. Als u bekend bent met de merken Deha, Freddy, Wellicious en Pixie, dan weet u waarover ik het heb. Hebt u daarentegen nog nooit gesport in een outfit van de merken van sodancewear.be, dan wilt u de broeken en topjes misschien toch graag een keer voelen en passen...

Sinds oktober kunt u maandelijks terecht in onze showroom die we delen met Natuuurlijk! U kunt ook nog steeds langskomen op afspraak. Maar Souplesse Oblige komt ook naar u!

Soirée Souplesse

Souplesse Oblige organiseert homeparty's naar het voorbeeld van Tupperware en Upperdare. Ik kom met plezier de sportkleding en homewear van sodancewear.be bij u thuis voorstellen.

Gezellig samen shoppen en bijkletsen met vriendinnen, sportvrienden, familie, buren... 

  • Kies een avond in de week - of een namiddag in het weekend - en stuur mij een mailtje: heidi@sodancewear.be. U ontvangt vooraf een mailtje en/of flyers die u aan uw gasten kan bezorgen.
  • Een tiental gasten zou leuk zijn. Deel zeker voldoende uitnodigingen uit, want mensen kunnen op het laatste moment verhinderd zijn. Als gasten wat later toekomen, is dat geen enkel probleem.
  • Met een auto vol mooie dans- en sportkleding kom ik een halfuurtje voor de start bij u alles opstellen. Ik stel de merken even voor en dan kan er naar hartenlust gepast en gekeurd worden. U kan het gezellig maken met een hapje en een drankje.
  • Uw gasten hoeven de avond zelf niets te betalen. Het mag uiteraard, dan kunnen ze de kleding die avond nog meenemen. Gasten kunnen ook achteraf aan de gastvrouw betalen. De levering zal  ongeveer twee weken later gebeuren bij de gastvrouw.
De gastvrouw wordt uiteraard beloond: u mag voor 10 % van het verkochte bedrag aan artikelen uitkiezen!

Hebt u nog vragen, aarzel niet en mail naar heidi@sodancewear.be of bel me op het nummer 0472/59 38 39.

Showroom van Souplesse Oblige & Natuuurlijk!
Adres: Muggenberglei 224, 2100 Deurne
Volgende open showroom: 27 april, 13-17u

Geen opmerkingen:

Een reactie posten